20 aylık bebeğim artık sinyaller vermeye başladı.
Başlayayım diyorum alıştırmalara.
WC şeklinde küçük lazımlıklar var.
Geçen mağazada görünce gidip kendisi oturdu. Çiş çiş dedi hoşuma gitti.
Ama karar veremedim lazımlığa alışırsa büyük tuvalete birdaha alıştırmak zor olur mu aparat mı alayım ?
Deneyimli anneler please