Ben de şimdiye kadar gramın daha avantajlı olduğunu düşünüyordum. Ama hayır, tam altın daha avantajlı. Ama o kadar parayı birden bulamayacağıma göre mecbur gram gram alıyorum ben. Ajda da zaten 10 gramın da en az 2 bin zarar edilir ama hem takı olsun hem yatırım derseniz güzel olur.