Kızlar merhaba. 5 mayısta doğum yaptım, epizyotomi dikişleri olduğu için 3 ay cinsellik yasaktı. Ben doğum sonrası hemen regl olmaya başladım. Haziran sonunda, temmuz ortası, ağustos basında regl oldum ve bir daha olmadım. İlk birlikteliği ise eylül sonunda yaşadım. Ağustos’tan beri regl olmadım. Bence hamile değilim ama yine de bi kuşkullanma hissediyorum. Sizin fikriniz var mı