Merhaba güzel anneler Trabzon Kanuni Eğitim ve Araştırma Hastanesinde sezaryen doğum yapan var mı? Ameliyata doktorunuz mu giriyor? Sağlık personelinin davranışları nasıl? Odalar kaç kişilik? Doğumdan sonra eşiniz yanınıza gelebiliyor mu? Bilgi verirseniz çok mutlu olurum.. şimdiden teşekkür ederim