Kizlar bebeğim 2 aylikken meme reddi o yüzden biboron a geçtik şuan 5 aylik oldu ama çok zorlanıyorum uyanikken süt içeremiyorum ne zaman uyudu o zaman süt içiyor benim için de zor oluyor uyut süt içirmeye çaliş birde uyanıyor tekrar dan uyutuyorum çok sıkıldım artik bu durumdan buna nasil bir çözüm bulabilirim uyanikken süt içmesi için acill destek verin lütfen