Ya kızlar cumartesi eşinin arkadaşı bebek görmeye gelecekmiş. Oğlum 7 aylık ve ben akşam yemeklerini dahi baya zor yapıyorum 🫠 şimdi bu arkadaşına ne ikram edebilirim? Adam sarma bekliyorum falan demiş eşime eşim de ona söz vermem zor falan demiş. Böyle pratik önerebileceğiniz neler var? Kaç çeşit olmalı? Bi tatlı olarak sufle mi yapsam dedim kolay oluyor porsiyonluk diye. Eşim de diyette tatlı yapsam yemez, fikir verin lütfen🤗 eşime kalsa hiç bi şeye gerek yok uğraşma bir çay yaparız bide kurabiye getirdik yurt dışından onu veririz diyor 😬