Oğlum 27 ay 2 günlük. Aşırı hareketli dehb şüphesi olan bir çocuk. Psikiyatri ve oyun grubundakş öğretmeninden takipli.
9.aydan beri oyun grubuna götürüyordum. Atölye, oyun alanları, kum alanları vs hepsine götürdüm. 5. Aya kadar ayda 5 kez spaya gitti. 1 yaş sonrası yüzmeye yazdırdık. 2.Dersten sonra götürmedim hem kıştı hemde diş dönemiydi. Öğretmenimiz atlatsın devam etsin dedi.
Şimdi şöyle bir sorun da var oğlum genel olarak atölyelere ve benzer yerlere özellikle ince motor ağırlıklılara katılım sağlamıyor. 9.ay civarı gittiği grup kaba motor ağırlıklıydı. Dersin yarısına katılmazdı. İncf motor gibi olanlarda max 5 dk. O da zorla katılım sağlıyor.
Ara verip sonradan denemeyi de denedim. Aynı hiç değişim olmuyor.
Şuan eşimle neye verelim diye düşünüyoruz. Aklımızda jimsantik ve yüzme var. Ama yüzme için havalar soğudu ve 3 yaş öncesi biraz sıkıntı oluyor alanda. Jimsantiğe yazdıralım diyoruz ama önerebileceğiniz spor veya etkinlikler var mı? Hani aklımda kalmasın. Jimsantiğe de kesin katılacak mı onu da bilmiyorum gerçi 🤣 ama tek denemediğim o kaldı 🤣🤣