Uyuyordu kustu o sesle uyandım bende boğazına kaçar gibi sonra oynadı biras emzirmek istedim almadi zorlamadım belkide uyumadan çok emdi diye düşündüm uykusu geldi gözleri kapanmaya başladı yatırdım bende yattım yanına memeyi bu sefer aldı çekti 2 defa falan yine kustu çok fışkırarak ilk defa oldu acaba soğukladimi di cem ama çok şükür bu zamana kadar hiç hasta olmadi tabiki olmucak diye bisey yok da neden böyle oldu acaba 😓😓