momofbabyboy Oğlum 1 aylıkken emzik kullanmaya başladı şimdi 5 aylık emzik tutmuyor 5 aydır tutuyordu 1 haftadır ağzından atıyor yada hiç almıyor bu durumu yaşayan var mı başka emzik mi deneyeyim tekrar tutar mı emzikle uyuyordu bu arada uykular da sıkıntı oldu