Damla81 benim kızım sadece geniz eti oldu, yeme içmede sorun olmadı ama arkadaşımın oğlu bademcikte oldu ve 1 aya yakın dikkatli beslendi.
şuna inanın ameliyattan sonra çocuktaki değişime inanamayacaksınız. hem boyu uzayacak hem kilo alıcak.
kızımı uzun süre endokrin araştırmıştı boyu kısa diye, 10 ay oldu ameliyat olalı yaşıtlarını yakaladı ve güzel kilo alıyor.
o geçiş döneminde besleyici şeyler verirseniz mamaya gerek olmaz.
geçmiş olsun şimdiden 🌸