Merhaba arkadaşlar 3senedir spiral ile korunuyorum gecikmeden sonra regl oldum ve et parçasi düştü kanda beta hCG 149 çıkıyor Dr ile henüz görüşemedim kayma falan olmadı baktırdım bebek düştü anladığım kadarıyla ile ama benim 7kasıma ameliyatım var bu durum engel olabilirmi