Kızlar 4 ay önce doğum yaptım sezeryan ıkıncı reglım oldu bugün ama çok aşırı sancı ağrı var sanırım bırazda üşüttüm ne yapmalıyım ağrı kesıcı ıctım banamısın demedı acaba sıcak su torbası kullansam olurmu yada farklı çözümler başına böyle bıseu gelen varmı