rumeysa_lina ben eşimle bebek doğmadan önce bu yatak kavgasını yaşadım iyi ki onu dinlemişim 😅 park yatak aldık ama asla orda kalmadı bebe ya oda yapmıştık ve öyle yatak aldık altı olandan dedik şimdi üstte kalır tehlikeli hissedersek altta yatar hatta ilerde olur da kardeş vs arkadaş biri olursa da kullanır baya süre