aliekberin_annesii oglum bu kac gundr ha bire burnu akior ve silmekten burnu yara oldu yaa napabilirim acaba
Yasedem aliekberin_annesii sık sık çekin aspiratörüyle ve müslin bezle silin birde nemlendirin kremle kurumamış tahriş olmamış olur
neon12 jap faZla değil mi 5 cc .ben kendım hasta olunc 5cc verıyolar .bebeklere okdr olmuyor dıye bıluyorum
jap neon12 küçükken 2yle başladım bende ama büyüdükçe yetmemeyd başladı. doktorlaron videolarını izlediğimde hep 5cc yapıyo onlarda küçüklere falan
neon12 aliekberin_annesii burun aspiratörüyle çekıyormusun serumdan sonra.peceteyle silme bence tahriş olur