Kızım 2,5 yaşında hastalanıyor gibi oldu bende düşmeden eczaneye gittim dedim ne vere bilirim balgam için bir şey verdi o tadına uygundu dedi biraz fazla vitamin alması gerek dedim şurup tarzı bir şey asla içmiyor. Oda Bestgumiva diye jelibon gibi vitamin verdi. Vitamin harici bir içerik yazmıyor üstüne sadece jel formunu alması için hacim arttirici yazıyor. Guvenemdim bu ürünü bilen veya alternatif bir çözümü olan var mı. Cigneme yutma gibi problemi yok ama şurup damla tarzı bir şeyi asla kullanmıyor. Kreşe gidiyor bagislikligini güçlendirmem lazım.