Arkadaşlar kullananlar var mı bilmiyorum ama elimde 2 paket elmalı yulaflı sütlü iyi geceler maması var hiç açılmamış son tüketim tarihi de 31/08/2026. Bir de sebze püreleriyle kayısı püreleri mevcut 5 adet sebze püresi 3 adet kayısı püresi vardır. Satmak istiyorum da ilgilenenlar yazabilir mi