Aselduru88 Kızlar selam 5 aylık bebegm öskürüyo diye acile gitmstk 15 gün önce ciğer temiz dediler antibiyotik verdi evdeki nebilazatör aletine ilacı verdi hava verdk geçti şimdi tekrar öksürüyor yine nebilazatör ile hava veriyorum ne iyi gelir öksürüğe
Senakara-1996 Sarımsağı zeytin yağına içine at doğra ama sarımsağı karıştır 1 gün beklet bebegin ayağın altına sür çorabını giydir ben yaptım öksürük azaldı çok işe yarıyor deneyebilirsiniz