balkizimcicekkiz bugün yanağı bu şekilde geldi sizce demeli miyim öğretmene bugün makas çalışması yapmamışlar yani makasla olan bisey değil sorunlu veli olarak da görünmek istemem yoksa normal mi karsilamaliyim sizce
balkizimcicekkiz goldengate çok derin değil çizik gibi aslında ama kararsız kaldım teşekkürler yorumunuz için
balkizimcicekkiz aarges sordum dikkatini çeken bisey olmadığını bugün makas kullanılmadığını söyledi oyun oynarken olmuş olabilir dedi tırnak izi olsa iki üç tane çizik olmazmiydi
Kuzularinanasi balkizimcicekkiz neoldugunu sormanizda sakinca yok.arkadasi yirtmis belli ki tirnakla yada kenari sert biyere dustu belki.
balkizimcicekkiz Kuzularinanasi arkadasi yırtsa iki üç tane tırnak izi olmazmiydi siz böyle diyince üzüldüm simdi öğretmene sordum dikkatini çeken bisey olmadığını söyledi makasta kullanılmamış bugün
aarges balkizimcicekkiz çok mu yakın çektiniz benim oğlum küçükken gözümü okşarken böyle tırnak izi oluyordu benzettim
Kuzularinanasi balkizimcicekkiz bilemiyorum ki.cocuk bunlar kendi basina da olmus olabilir.arkdasi da yapsa sonucta bisey diyemezsin yine ogretmen ztn gorse mudahale ederdi.soylerdi aksi durum olsa.cok takmayin bnce
anne232 balkizimcicekkiz Benim çocuğumun dudağı kanamıştı küçücük direk sordum sorarım da ne olduğunu bilmek isterim
balkizimcicekkiz anne232 aynen bende sordum dikkatini çeken bisey olmadığı söyledi 8 kişilerdi bugün sınıfta arkadaşı felan yapma gorurdu herhalde
balkizimcicekkiz esma1184 yok söylemedi belki de hissetmedi öğretmene sordum dikkatini çeken bisey olmadığı söyledi makasta kullanmamislar bugün .yani ağlamamış felan
beyazzkuguu balkizimcicekkiz bana biraz tırnakla olmuş gbii geldi belki arkadaşıyla oynarken ederken olmuş olabilir mi ? Ben olsam sorardım kameralar var mı belki izletirler
balkizimcicekkiz beyazzkuguu kamera yok sordum öğretmene resmi yollayıp dikkatini çeken bisey olmadığı söyledi bugün makasta kullanmamislar oyun sırasında felan oldu herhalde zaten bugün 8 kisilerdi kavga felan olsa öğretmen görürdü diye düşünüyorum
Melekkk06 balkizimcicekkiz geçen sene oğlumun suveterini degistirirken düğmesi böyle çizmişti gören tırnak izi diyordu ama düğme iziydi kantaron sürün iz kalmasin
anne232 balkizimcicekkiz Kızınız kaç yaşında onada sorabilirsiniz çok önemli bir şey olmayabilir ama sorun hepimizin evladı önemli
balkizimcicekkiz anne232 4 yaşında sordum kızıma söylemiyor belki de farkında bile değil cizildiginin öğretmene sordum dikkatini çeken bisey olmadığı söyledi oynarken felan olmuş olabilir dedi sınıfta 8 kişilerdi Bi arkadaşı zarar verse öğretmen görürdü herhalde