asel0404 15 aylık bebeğim var . 5 gün adetim gecikti . Zaten bebeğim 13 aylıkken ilk adetimi oldum. 3 ay düzenli oldum bu ay gecikti . Prezervatifle korunuyoruz stres yaptım test yapmaya da cesaretim yok yardım edin🙂↕️
ceydarss Aynı durum bende de var 9 aylık bebeğim var 3 aydır dürzenli oluyordum bu ay 1 hafta gecikti test yaptım negatif kendi kendimi yiyip bitiriyorum acaba test mi yanlış diye
Sosyologaannee Benimde 2 3 gün gecikti 16 aylık oğlum emziriyorum zamanında geliyordu korkmaya başladım Prezervatif ile korunuyoruz da
ysr1 Ben bebegim 2 aylıkken adet gordum şimdi 4 aya girdik geçen ay gene gordum adet 7 gün temiz kaldım gene oldum anlamadm neden öyle oldu
E3107 Bende mart ayından beri hiç sekmeden düzenli olurdum 10 aylık bebeğim var ama bu ay gecikti test yaptık negatif ama hiç rahat değilim 😔😔😔 8 ay düzenli gelen seyy şimdi neden gecikiyor anlamış değilim
onurmooms Bebegim 11 aylık. İlk 6.ayda adet oldum ama ondan sonra hic duzenli olmadi. Emzirdigimiz icin böyle . Rahat olun kizlar