Merhaba her bebek bir olmuyor maalesef. Gazı olabilir bebeğinizin. Benim bebeğim de uykusuz bir bebek. Ikınıyor mu? Bacaklarını karnına çekiyor mu mesela? Bunlar varsa gazındandır. Gazını çıkarıyor kakasını yapıyor olabilir ama yine de gazları rahatsız ediyor. Ben masaj yapıyorum bol bol. Sling ile kendime bağlıyorum öyle uyutuyorum. Geceleri göğsümde uyutuyorum. Beşiğe yatmak istemiyor. Siz de önce neden ağladığını ve uyumadığını bulmaya çalışabilirsiniz