queen352 hassasanne3 Biz 4. Ayda başladık ozaman kilodan bağımsız 20 damla ver demişti 2ml yapıyor suan kızım 7 aylık 1ml içir yeterli artık ek gıda aldığı için dedi kiloya göre vermedi yani arkadaşımada aynısnı dedi çünkü
hassasanne3 queen352 ya öyle mi benim çocuğum 7 aylık 1 ml verin 17 18 damlaya denk geliyor dedi. Prospektuste 10 damla yazması kafa karıştırıcı
queen352 hassasanne3 başka ilaç ile karıştırdı sanırım😬 Kilo kadar damla verince pek yeterli gelmiyor dedi o yüzden direkt 20 damla ile başlattı. Hatta 20 damla diyince ben nasıl ayarlıcam diye kafam karıştı chatgbt sordum 2ml dedi😁😁😁