evci yaklaşık 1.5 sene önce bizde yakalandık hamileydim hiçbir şey kullanamdım 1 yaşında oğlum vardı ona geçmeden atlattık diye sevinirken tekrar bulaştı w ile başlayan çamur gibi bir losyon var o ve xabion diye bir losyon ben bu ikisinin çok faydasını gördüm daha doğrusu ikisini arka arkaya kullandım o yüzden hangisinin etki ettiğini bilmiyorum ama bu ikisinden birisi buna eminim 🤣 yapmadığım şey kalmadı kafayı yeme derecesine gelmiştim hele oğlumu öyle gördükçe rabbim acil şifalar versin bir an önce geçsin gitsin illet inşallah sormak istediğiniz bir şey olursa çekinmeden sorabilirsiniz