chbib Merhaba! Arkadaşlar henüz 13 gün oldu doğum yapalı, bu doğum yardıkı başvurularını nasıl yapıyoruz bilgisi olan var mı? 2025 ve sonrası çocuklar içşn düzenli ödeme yağılavak deniyordu
Poyrazsema chbib E devlet üzerinde başvuru yapılıyor. Ordan sizi aile ve sosyal politikalar sitesine yönlendiriyor. Orada bebeğinizin bilgilerini(kimlik) girerek başvuru yapmış oluyorsunuz. İlk çocuğa tek sefer 5000₺ ikinci çocuğa her 1500₺ üçüncü çocuğa ise her ay 5000₺ veriliyor ☺️
beliz1235 chbib ben aldım herkesin ayları var o aylarda yatıyor alo 180 miydi arıyosun ordan bilgi alıyosun internete yaz o numara çıkıyor sonra halbanka yatıyor ilk çocuğa hesap açtırmana gerek yok ama ikinci üçüncüde halkbanka gidip hesap açtırıyosun sonra oraya yatıyor ama bilgiyi o dediğim numaradan öğreniyosun ki zaten sms geliyor diyorlar
Bir-prens-annesiii Poyrazsema merhaba ablamın ilk çocuğu 2019 ikinci çocuğu 2021 doğumlu üçüncü çocuğu 2026 doğumlu olucak bu durumda her ay 5 bin tl yatıcak mı yoksa 3 çocuğun doğum tarihi de 2025 den sonra mı olması gerekiyor
Poyrazsema Bir-prens-annesiii Bence her ay 5000₺ alır çünkü 2025 ten sonra üç çocuk değil 2025 ten sonra üçüncü çocuk diye biliyorum. Kesin başvuru yapar o zaman zaten ama her ay 5000₺ alır.