cLearQueen boyle oldu daha kizarik resimde belli olmuyor ve icten şişik elime kitle geliyor. Basına gelen var mı
annevebebegiii__ cLearQueen olabilir sıkmıştır kendini. Özel aşıda olmuştu bizim doktor kasa denk gelmiştir dedi
Pamukhanim_ cLearQueen bizim 2. Ayda olmuştu ebe böyle olursa bebek kolonyası veya alkolle ov demişti bana öyle yaptık aşı top hâlinde kalabiliyormuş
suhedaaaaa cLearQueen Birraz deri altına sızmış olabilir hareket ettiyse. Doktoruna sormakta fayda var
maysamoms33 cLearQueen bizimde oldu 2 defa aşı yapıldıktan sonra biraz ovmak gerekiyor ama sıkıntı değil geçiyor 2 3 güne bir zararı olmadı canım