Ben 18 yaşında kanser tedavisi gördüm tek yumurtalığım da alındı ve kemoterapi öncesi yumurta dondurmuştum 2023te evlendim ve 6 ay sonra tedavisiz hamile olduğumu öğrendim hiç korunmadım ama aklımda hep bir soruydu acaba olacak mı olacak mı sürekli kafama takardım ne zamanki amann olursa olur diyip boş verdim o ay hamile olduğumu öğrendim. Yani hamilelik isteyen kadınların en başta hiç stres yapmaması olacak mı oldu mu diye çok kafaya takmaması en büyük etken. Allah herkesin gönlüne göre versin inşallah🤲🏻🌷