Merhabalar bizde ocak ayından beri deniyoruz bikaç aya bir yıl olucak nerdeyse.Bende takip ettm hatta ovalüasyon testlerinden aldım yumurtlama günlerimede dikkat ettik ama yok olmuyo doktora gittim herhangi bi kist bişey yok streste yapmıyorum aslında hep diyorum hayırlısı ise olsun değilse olmasın ama en çokta oğlum için bi kardesi olsun istiyorum anlamış değilim neden böyle olduğunu🤷🏻♀️umarım gönlümüze göre olur