Muhtemelen duyusal hassasiyet var. Benim kızım da çok sıkıntılıydı bir yıl boyunca oyun terapisi ve ergoterapi aldık epey ilerleme oldu fakat hala devam eden takıntıları var. Psikolog şimdiden önlem alınmazsa ilerde obsesif bozukluk olabileceğini söylemişti. İlk başta bana da abarttığımı vs söylediler. İçim rahat değildi, sonunda uzmanlarla görüşünce gerçekten sorun olduğunu anladım. Umarım siz de kolaylıkla atlatırsınız