Asyadeniz Benim oğlumda 14 aylık ve 8.5 kilo. Doktorumuz normal diyor çünkü belirli bir düzende ilerlemesi var. Hiç bi anneye sütten kes denmez ama yemek yemesi şart nasıl olsa emerim diye yeme reddi yapmış belli ki. Gündüzleri kesmelisin bence yada yemeklerden sonra kahve niyetine olmalı emmesi. Aç bırakcaksın mecbur yicek yemek zorunda çünkü. Yemedi emmek mi istemiyor alcn dışarı çıkarcn döncen eve yemek vercen yada dışarda yedirmeye çalışcn böyle böyle olcak bir şekilde