Anneler kızım 14 aylık asla ek gıda almıyor asla sadece anne sütü ve 9 kilo şuan doktora götürdm vitamin verdi kilosu normal dedi şok oldum zaten 3600 doğdu koskoca 1 sene geçti nasıl kilosu normal diyor anlamıyrm herşeyi geçtm yemek yemiyor son çare eline telefn verip yedireym diyrm öylede olmuyr agzını bazen hiç açmıyr bazende agzından geri çıkarp tükürüyr sütten mi kessem bilemiyrm belki o zaman tek çare yemek zorunda kalır akıl verin lütfen