beyaz1 Bugun bebegim bir kac gündür huysuz oldugu icin doktara götürdüm butun testleri yapildı ve ultrasyon yapıldı böbreğin birinde kum tespit edildi daha 6 ay 26 gunluk ya . Varmı böyle bir süreç yaşayan moralim çok bozuk 😔