Zeliha66 Kızlar merhaba eşimin işi sebebiyle sürekli ütü yapmak zorundayım. Ve kullandıgım ütü eskisi gibi kırısıklık vs acmıyor. Yeni ütü almak istiyorum. Tavsiyelerinize ihtiyacım var.🤗
Onsubatikibinondokuz Zeliha66 benim ütüm Beko 2800 Watt çok güzel ve kullanışlı tavsiye edebilirim.. yada arzum un ütülerim geliyor A101 şok bim vs gibi marketlere takip ederseniz onlarda güzel 2400 yada 2600 Watt olması lazım fiyatlarına uygun markasında güzel 👍
Deletedmom196 Zeliha66 tefalin buhar kazanlı ütüsü derim başka da bişey demem 5.6 yıl oldu alalı harika ütülüyor. Bi kaç makine çamasırı tek seferde ütüler çıkarım
cocomelon Zeliha66 philps kazanlı modelini tam bilmiyorum son çıkanlardan ama harika ütüsü hafif olanlardan benim kuş gibi Kolun ağırmıyor annem bir süredir benle kalıyordu ütü fakan yapıyordu neyse üyüsü bozuldu azur aldı kullanamadı çok ağır diyor yeni ütü aldı tekrardan philpsin
Zeliha66 Onsubatikibinondokuz teşekkür ederim canim. Valla güzel ütülesinde fiyatını gözüm görmüyo artık her hafta bi sürü gömlek vs.cok yoruluyorum bide kızım cok hareketli
Neslihanysldl Valla en iyisi buhar kazanlı ütüler 👍🏻 En dandik buhar kazanlı ütü normal ütüleri sollar bence cünkü cok konforlu yormuyor hemen açıyor
Deletedmom196 Zeliha66 diğer ütülere göre biraz pahalı ama aldıgıza pişman olmazsınız. Diğerlerinin zırt pırt suyu bitiyor tekrar ısınmasıydı derken uzuyor ütü işi. Alırsanız pişman olmazsınız.
Zeliha66 Deletedmom196 sonuçda herhafta acıyorum ütüyü benim için çamasırları hızlı ütülemem yeterli.