green_love1 Merhaba anneler 3 aylık bebekle pazar günü Antebe gelmeyi düşünüyoruz da acaba hava durumu nasıl? Gündüz ve gece fark ediyor mu? Bide önerileriniz varsa gezmek yemek için alırız teşekkür ederim 🩷
meliksah1453 green_love1 ya genel olarak sürekli esiyor yani fazla soğuk değil.saat öğlen 12 -1 gibi güneş biraz ısıtıyor ama akşam 7 den sonra ve geceleri soğuk
piyanistbanabirak green_love1 gündüzleri iyi ama geceleri ve akşam soğuk oluyor swet hırka trenç falan olur yani Bebek için kalın şeyler alabilirsiniz Yemek yemek için küşleme kebaphan yiyebilirsiniz ama biraz pahalı ama yemekleri çok lezzetli
green_love1 meliksah1453 çok sağolun acaba gündüz mont vs giyilir mi ona göre yanıma eşya alacağım da 🩷
meliksah1453 green_love1 gündüz değilde akşam dışarı çıkacaksınız giyilir gündüz sweatshirt su fermuarlı olanlardan olsa yeter