aysegl12 Kızlar normalde ilk alt dişler çıkmaz mı ben mi yanlış biliyorum kızım 11 aylık bugün bir baktım üst dişi çıkmış çok şaşırdım yaşayan var mı böyle birşey
ciomomss aysegl12 genelde bildiğimiz gibi ilk iki alt sonra üst iki diş çıkar diye ama bebeklere göre bir sıralaması yok bunun ilk üstlern çıkması da normal
ummukerem aysegl12 olabiliyor canım her çocuğun gelişiminin ilerlemesi farklı genelde alt çıkar evet ama üst çıkması sorun var anlamına gelmez, sağlıklı dişleri boş neşeli gülüşleri olsun inşallah 💖🌸
isimyok428_ aysegl12 bende ilk dişimi üsten çıkarmışım bi sorunumm yok şükür kızımda bana benZedi ilk dişi üstdenn çıktı
aysegl12 isimyok428_ ben daha önce duymadım demekki olabiliyormuş sizler içimi rahatlattınız teşekkür ediyorum🙏🏼💖