aylin762 Kızlar oğlum da kafa şekil bozukluğu var biraz yamuk beyin cerrahına götürdüm ölçümleri falan yapıldı kask takılmasını önerdi ama çevremdeki herkes gerek yok düzelir dedi bu durum u yaşayan varmı ya da bilgisi olan kask takmalımıyım
tarana19 aylin762 Benim eşim beyin cerrahı genellikle 3-4 aya kadar şekil bozukluğu için kafasını yan taraflara çevirip uyutmağı tavsiye ediyorlar. Çok ciddi bir bozukluk varsa, 4-6 arası kask öneriyorlar, bi de tabi frontellerin durumu da önemli.
aslihano3 Merhabalar bizde de şekil bozukluğu orta şiddette çıktı. Biz de düzelir diye yedinci aya kadar bekledik fakat çok da bir düzelme olmadı ve kask tedavisine başladık. Burda şekil bozukluğunun şiddeti önemli eğer ölçümde hafif şiddette çıktıysa zaten kask önerilmiyor genelde🌼
hepyerdeyizz Benim oğlumda var ama doğuştan tek yöne yatmış ayağı bile yamuktu. Sonradan düzeldi kafa şeklide az bişey kaldı beyin geliismi vs normal derece de . Tek doktorla kalmayın bence başka dotkorlarada gidin .