kızlar kızımın pazartesi kalça çıkıklığı ulturason randevusu varmış ben çarşamba sanıyodum muaneye 2 hafta önce gittik 20 sine randevu vermişti bende 20 si çarşambaya denk geliyor sandım büyük kızımada söz vermiştim küçük kızımı anneme bırakıp büyük kızımla vakit geçircektim 2 ay önce doğum yaptım haliyle eskisi gibi dışarı çıkıp onunla vakit geçiremedim. annemde bi tek pazartesi günleri izinliydi öyle ayarlamıştık acaba hastane saati öne çekebilir mi veya salı gününe gün verir mi yada erken gitsem erken alırlarmı saat 2 de çünkü 2 den sonra kızımla çıkamam gelmemiz 4 dü bulur napıcam bilen varmı kızımda heveslendi kırmak istemiyorum