Gulsum3 benimkilerin arasında 4,5 yaş var. Büyüğün bazı işlerini kendi yapabilmesi ve okula gidiyor olması açısından bu yaş aralığı iyi. Birlikte oyun oynama açısından pek ortak noktaları olmuyor. İkisini ayrı ayrı memnun etmek gerekiyor o açıdan. Ama her şeyden önemlisi anne babanın hazır olması. Gerçekten iki çocuklu hayat zor çünkü. Bunu kabul edip karar vermek lazım.