Küçükken ne güzel saatlerce uyurdu kızlar şimdi 11 aylık olduk uyumuyor gece uykusu neredeyse yok uyutuyorum daldığına eminim beşigine yatırıyorum arkamı dönmemle kalkması bir oluyor açlıktan desem uyanıyor 1 dk bile emmeden geri uyumaya çalışıyor ama yerine yatırınca uyanıyor 😊 canı sağolsun ona kurban olurum ama bende insanım yav uykuya hasret kaldım artık 😂 bizim gibi olup çözüm bulan var mı acaba ❤️🙏