Kızlar oğluma Babannesi aldı bu tulumu. Ama benim evim aşırı sıcak (24-25 derece). Bu yüzden oğlum çok terledi. Sadece 1 defa giydi, yaklaşık 1 saat üzerinde durdu. Evi soğuk olup tulum arayan varsa 700 TL’ye satıcam. Etiketinde 2.5 tog olduğu yazıyordu bu arada ama ben yıkadığım için etiketi filan yok ama baya kalın zaten alan kişi de anlar. Oğlum 20 aylık, 13 kilo, 85 cm civarında da boyu var ona tam oldu. 