Deletedmom_985 bence güzel bi diyet ile hepsi cokta saglıklı bi şekilde gidiyor.Zaman,sabır,irade sadece..3.5 ay sonra -4fazladan vermistim sonra kendi istegimle +4geri aldım.hamile kalmadan onceki kilom 52 idi.Bu rakam benim icin gayet ideal.Sizinde yeni sayılır ideal kilonuzla aranizda cok uçuk fark yokmuş.kolay verirsiniz🌸