Merhaba anneler 🌸
Bebek tarhanası, bebek irmiği, bebek pirinç unu gibi birçok bebeklere özel gıda ürünü görüyorum.
Ama gerçekten gerekli mi sizce, yoksa sadece pazarlama mı?
Biz ek gıdaya geçtik. Şimdilik sadece bebek tarhanası almayı düşünüyorum, diğerleri bana gereksiz gibi geliyor.
Bir de probiyotik yoğurt mayası alacağım.
Siz bu tarz bebek ürünlerini kullanıyor musunuz, yoksa evde kendiniz mi hazırlıyorsunuz?