473492 Pamukhanim_ şuan ücretsiz izinin bitmesine 2 buçuk ay kaldı yani hiç bişekilde işsizlik alamazmıyım
Ballilokmam11 473492 yani bu sizin işten çıkışınız için gerekli sebep değil ki sizi onlar cikartsa siz tazminat da talep edeceksiniz bu da onları zorlar sizin istifa etmeniz gerekiyor