irem12 oğlum 10 yaşında. Doğduğundan beri sol ön tarafta tam yedi tane beyaz saç var. Baya bildiğiniz bembeyaz ve sert biraz diğer saçlara göre. Üç yaşında falandı babası bir dert etti bu konuyu sormayın. O dönem kaç doktor gezdik bunun için tahliller falanlar filanlar😂 Herşeyi normal çıkmıştı kanda. Doktor en sonunda onuda böyle yaratmış Allah demişti 😂 ben çok seviyorum o beyaz saçlarını. Artmadi da azalmadı da. Aynı duruyor on yıldır. Karizma katıyor oğluşuma🥹🌸