Bir vanlı olarak bu olayın yaşanması bizi kahretti hele o babayı her gördüğümde canım acıyor içim eziliyor intihar edecek kişi yanına neden meyvesuyu kek telefon alsın ki o baba günlerce gölün etrafında ağladı yerleri öptü diyeceğim tek şey var narinin babası kurban olsun ona en kısa sürede çözülmesini temenni ediyorum rektörlük de suçlu üninin adı çıkmasın diye örtbas etmeye çalışıyorlar