Zeynep_1 Merhaba anneler 2 ay 8 günlük kızım bugün verem aşısı oldu atesi 38.2. Ateş düşürücü verdim ama henüz düşmesi. Başka öneriniz var mi.
Deletedmom54 Zeynep_1 bana doktorum önce duş sonra ilaç demişti.duş aldırmayı deneyin bence.inşallah işe yarar 🙏
Edaemralp Zeynep_1 canım bugün bizde olduk ateş olmadı ama kıyafetlerini çıkarmayı dene çok soğuk değilse üstüne bişey örtme. Duşa 3 güm sokma doktorum da dedi bana inşallah düşer
Gokturkunannesii Zeynep_1 ben de bugün aşı yaptırdım evet düş kesinlikle yasak. Üzerini çıkarmayı denediniz mi?
Tu-ba1091 Zeynep_1 ben kuzunun ayaklarına limonlu çorap giydirdim bir de calpol vermiştim kesilmişti ateşi
Deletedmom54 Zeynep_1 aa doğru verem aşısında duş yoktu.özür dilerim yanlış yönlendirdim.bana 1.ay aşısında demişti onu.🙏
Ozgearslnn Zeynep_1 Eklem yerlerine ve koltuk altına ıslak bez yada pamuk koy, sadece badi giydir üzerini örtme 1çay kaşığı calpol 5-6saat arayla verebilirsin.Bunlardan sonra en kısa sürede düşer inşallah 🙏