[silindi] canım benim oğlum 19,5 aylık tek uykuya düştük mesela ama bazen 8 de kalkıyor o zaman 2 uyku yaptırdım en baş. İşte ilk uykuda uzun uyuttum 2. Uykuda 45-50 dk falan yavaş yavaş yine tek uykuya düştük. Mesela sabah 9 da uyandı öğlen 1 gibi en geç 1,5 gibi uyutmaya başladım. 12 de uyutunca uykusu erken geliyor diye oyaladım biraz. Öğlen 3 gibi uyanınca akşam 22’ye kadar duruyor hadi oyalan et derken 22’5 oluyor canım baya uğraştım düzene sokmak için ☺️🌸