Ben sabah 8:15 te bakıcının evine bırakıp 4:20 alıyorum kızımı, 20 bin veriyorum ekstra da kızımın yiyecek içeceklerinin de ben götürüyorum. Bakıcı maaşını belirlerken bire ikiye bakmadım daha ucuza bakan da vardı ama tanıyıp bildiğim biri olunca gözüme gelmiyor açıkçası. Şimdi kızım 1 buçuk yaşında ablası 3 buçuk, seneye ablasının gittiği kreşe veririm artık tayinci olacağız çünkü. Ablasının kreşine de 16 bin veriyorum