Evet bilenler bilir ben fransada yaşıyorum,Oğlum bu sene kreşe başladı Türkçe konuşuyor ama okuldaki arkadaşları öğretmenleri herkes Fransızca konuşuyor oğlumda çok fazla anlamıyor ve biraz önce öğretmeni bizi anlamıyor bizde onu anlamıyoruz dedi ve çok üzüldüm evde öğretmeye çalışıyorum ama çok fazla öğrenmiyor gibi ne yapmam lazım acaba en hızlı nasıl öğrenir Fransızcayı kendini ifade etmesi gerekiyor ve bizi anlaması lazım diyor öğretmeni 🥲