Pamukhanim_ benimde kızın 2 yasında falan maymuncuk yutmuştu jelibon zannedip arkadas kızına almış , aklım çıkmıştı hemen gittik hastaneye röntgen oldu dr kakadan çıkar dedi aynı şekilde kusma falan olursa diye bizi de uyardı. Ben doktora sordum çabuk yapsın diye duphalac şurup veriyim mi diye biliyorsundur belki kaka şurubu verebilirsin dedi sabahı hemen yaptı 2 3 kez verdim her seferinde parçalanmış olarak çıkmıştı