1 yaşında kızım nasıl buldu bilmiyorum bir anda ağzında gördüm almaya çalışırken yuttu acile gidicez kardeşim geliyor almaya çalışırken kustu ama çıkmadı çok korkuyorum elim ayağım titriyor. Korktuğu için ağlıyor ama öyle bişeyi yok keyfi iyi. Başına böyle bişey gelen var mı acaba. Lütfen sadece bilgi almak için yazdım zaten kötüyüm sizde kötü bişey yazmayın rica ediyorum.