fundamtlu Benim oğlum şuan 4 aylık 1. ayından sonra bende bıraktım gece kaldırmayı senin gibi bende şekeri düşer de anlamam siye korkuyordum yanımda da kimse olmadığı için bebek yerine sürekli ben uyanıyordum o da 4,5 saat uyuyordu çok şükür acıkınca kendisi uyanıyordu zaten 😇 şimdi de öyle devam ediyorum akşam 10 11 lerde yatırıyorum sabah 5,6,7 gibi uyanıyoruz çok şükür 🤲🏻🤌🏻